tiistai 13. helmikuuta 2018

Synttärikortti nro 4/2018

Omalle ihanalle ystävälleni synttärikortti. Naiseltahan ei kait koskaan ikää tiedustella, mutta....50 vuotta sillä tuli täyteen. Olin niin luvannut olla avuksi juhlissa ja vieraana. Prinsessajuhlat oli teemana ja minä olin suunnitellut olevani Pocahontas, "tukka" ja kengät oli jo hankittu, mutta työnantaja olikin suunnitellut mulle juuri silloin yövuorot. Joten tippa silmässä kävin sitte vaan ovella onnea toivottamassa kortin ja lahjan kera.
Kortin sisäaukeamalla oli tietysti "Mistä on tämä prinsessa tehty" loru. Ja juuri tämä kyseinen prinsessa on tehty ilosta, energiasta, tahdonvoimasta ja SUURESTA SYDÄMESTÄ.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olet aina tervetullut!
Kommenttisi on lahja minulle, jota arvostan suuresti, kiitos sinulle.
-Arja-