torstai 19. marraskuuta 2015

Synttärikortti nro 56/2015

Tilauksesta syntyi tämmöinen kortti. Väritoiveet musta ja liila. Harrastaa valokuvausta. Kortin sisälle asennetaan sitten vielä lahjakortti. 
Tänään mun askartelusta meinasi olla nautinto kaukana. Mulla on lähes uusi Xcut-stanssilaite, joka mielestäni on niin huono ja surkee. Saa veivata ja veivata ja veivata.....ja vaikka kaikki kikkakonstit käytin niin....se ei vaan leikkaa. Voihan se olla etten vaan osaa, mutta toisaalta olen kuitenkin jonkin verran stanssaillut tässä vuosien varrella, että....kenellekkään en suosittele tuota värkkiä. Samoin siihen myös "varaosat", niitä ei myy kukaan, toisia levyjä oon metsästänyt jo iät ja ajat, vaan niitä ei saa mistään. Ja kuluvat vielä tosi nopeasti, koska korkeutta säädellään laitteesta niin samat levyt ovat käytössä koko ajan. 
Tästä postauksesta tulikin vuodatus, mutta kyllä helpotti. Ja nyt kirjoittamaan Joulupukille, ette ikinä arvaa mitä toivon!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olet aina tervetullut!
Kommenttisi on lahja minulle, jota arvostan suuresti, kiitos sinulle.
-Arja-