tiistai 6. marraskuuta 2012

Onnea odotukseen, kortti nro 120/2012 *Myyty*

 1.
Tilauksella mennään...Sain tässä tiedustelun päivänä eräänä, että tekisinkö muutaman erilaisen kortin odottavaa äitiä onnitellen, baby-shower meininkiä. Tilanne oli minulle uusi, lähinnä aihe, mutta noin kaksi minuuttia mietittyäni, vastasin kyllä. Sitten mulla menikin sormi suuhun...millaisia mä niistä teen, mitä niihin laitan. En missään nimessä halunnut niistä mitään vauva-onnittelukortteja, vaan todellakin naiselle, tulevalle äidille. Tilaajalta kyselin toiveita niiden toteutukseen, mutta sain saman aiheen, johon jo itsekkin olin päätynyt; nainen ja iso vatsa. Valitettavasti aihe oli myös ainut, joka tuli mieleeni sillä hetkellä. Kuitenkin tiedän, että tuo "ihanainen" raskaus on niin paljon muutakin, tunteita, ajatuksia ja kokemuksia. Mutta, mutta, mielikuvitukseni ei tuottanut kuitenkaan pettymystä tälläkään kertaa, kunhan ensin sain sen käyntiin. Ensimmäisenä toteutin tuon, sillä hetkellä ainoan idean, johon vahvistus tuli tilaajalta. Mainittakoon vielä, että kaikki nämä viisi korttia julkaisen tilaajan suostumuksella.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olet aina tervetullut!
Kommenttisi on lahja minulle, jota arvostan suuresti, kiitos sinulle.
-Arja-