perjantai 23. maaliskuuta 2012

Ylioppilas onnittelut, kortti nro 20/2012

Ongelmia ja murhetta onkin riittänyt, mulla tietokone sanoi lopullisesti sopimuksensa irti kanssani. Ja ongelma jo sinäänsä on se, etten todellakaan ole mikään valopää ton tietokoneen kanssa, mutta onni on, kun minulla sattuu olemaan ihana kuopus, poikani, joka todellakin tietää lähes kaiken tietämisen arvoisen tietokoneista. Nyt mulla siis onkin kiva uusi kone ja ongelma on siirtynyt, sillä se on taas niin hieno, etten meinaa sitä osata käyttää. Mutta mä opin kyllä, pikkuhiljaa. Ja nyt kun kone asiat ovat siis lähes kunnossa, pääsen postaamaan tuotoksiani, jotka tällä välillä ovat syntyneet. 
Ylioppilaskorteilla alkaa kohta olemaan kysyntää ja niitä ei varastosta löytynyt ainoatakaan, joten päätin korjata tilanteen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olet aina tervetullut!
Kommenttisi on lahja minulle, jota arvostan suuresti, kiitos sinulle.
-Arja-