torstai 1. joulukuuta 2011

Tilaisuus helmitöiden parissa! *Myyty muut paitsi avainnauha*

Minulle tarjoutui maanantaina tilaisuus, josta en halunnut kieltäytyä, joten viime päivät ovatkin sitten kuluneet enemmän ja vähemmän helmeilyn parissa. Aina pari kertaa vuodessa serkkuni työpaikalle, heidän "elämyskerhon" toimesta saapuu helmikurssin vetäjä ja minä pääsin mukaan vähän niin kun keittiön kautta. Hinnat eivät päätä huimanneet ja palvelu oli kattava. Tuon kurssin vetäjä oli mm. leikannut vaijerit kolmen eri koon määrämittaan ja laittanut aina toiseen päähän valmiiksi lukkohelmen. Riipuksissa oli jo korupiikit ja lenkit ja kaiken huipuksi hän "pääteli" ja laittoi lenkit ja lukot kaikkien valmiiksi tulleisiin töihin. Olin siis syystäkin aivan ymmälläni. Ja tietysti olen lisäksi kyllä sitä mieltä, että jos kerran jotain itse tehdään, niin tehdään sitten itse alusta loppuun. Opin myös uusia niksejä, syitä ja seurauksia, paikalla kun olin mieli avoimena. Kokeilujen kautta, itse kantapään kautta oppineena askartelijana sitä osaa ottaa irti kaiken hyödyn tilaisuuden tullen.  Tällä reissulla sain itse tehdyksi tilatun korusetin sekä kaulakorun joululahjaksi ja itselleni avainnauhan, joita niin rakastan.
Tilattu korusetti!
Joululahjaksi aikomani kaulakoru!
Avainnauha minulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olet aina tervetullut!
Kommenttisi on lahja minulle, jota arvostan suuresti, kiitos sinulle.
-Arja-