perjantai 15. huhtikuuta 2011

Joulukortti nro 67/2011

Täällä teidän ihanien ihmisten blogeja lukiessani olen huomannut teidän harrastavan joulukorttien tekemistä vuodenajasta riippumatta. Se on herättänyt minussa monenlaisia ajatuksia, kuten, että kuka nyt kesällä tekis joulukortteja. Nyt kun tuota asiaa olen oikein miettinyt, siis tietysti jo pidemmän aikaa, niin tuohan on suunnattoman hyvä idea. Minulle itselleni tuo joulukorttien tekeminen aiheuttaa painajaisia, kun niitä pitäis olla ja saada valmiiksi valtavia määriä ja toisaalta lyhyessä ajassa. Nyt jos niitä tosiaan tekisi pitkin vuotta vaikkapa muutaman kuukaudessa, niin sepäs olisikin suuri helpotus. Kyllä te olette olleet kaukaa viisaita, onneksi minäkin viimein ymmärsin mikä tässä on homman nimi. Ja sitten hommiin, hommiin...
 Kortin reunoihin leimasin Tapestryn setillä Poinsettia Wreath kukkia ja lehtiä sekä päälle Distres Ink mustetta. Nuo kukkaset olin tehnyt itse jo viime jouluksi, mutta niitähän riittää edelleen käytettäväksi.Tällä kortilla todistan siis itselleni, että kyllä, joulukortin voi tehdä jopa keväällä. 

1 kommentti:

  1. Aivan ihana kortti,todella kaunis.Oikein ihanaa jatkoa sinulle jatka vaan korttien tekoa ovat todella ihania:D Mukavaa ja auringoista kevättä t:Tarja (blogiton kortteilija;)

    VastaaPoista

Olet aina tervetullut!
Kommenttisi on lahja minulle, jota arvostan suuresti, kiitos sinulle.
-Arja-