keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Prinsessan syntymän johdosta Kortti nro 53/2011 *Myyty*

Nyt mä kyllä olen niiin ylpee itsestäni. Onnistuin tekemään hieman erillaisen kortin ja lopputulokseen olen kovin tyytyväinen ja tietysti vielä kun ottaa huomioon, että mulla on töissä menossa yövuoroputki, jolloin en yleensä päiväaikaan ajele ihan kaikki muumit laaksossa, niin tuotos on täydellinen. Tässä mun "kermakakussa" on vähän kaikkea. Mm. kortin taustan suihkutin ensin Glimmer mist pearl-sävyllä. Siihen päälle leimasin kiekuroita. Kakkupaperin värjäsin itse tehdyllä Mistillä. Kaikkia vaaleanpunaisia herkkuja korttiin etsiessäni löytyi laatikostani tuota aivan ihanaa nauhaa, jossa pieniä punaisia jalanjälkiä. 
Ensin kortti edestäpäin kuvattuna
Tässä pitäisi näkyä, miten kortti on taitettu
Kortin tausta sai harteilleen myös pienen tekemisen jäljen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olet aina tervetullut!
Kommenttisi on lahja minulle, jota arvostan suuresti, kiitos sinulle.
-Arja-